Kubb & Spikeball Toernooi

Binnenkort organiseren de gidsen een 3de editie van hun kubb & spikeball toernooi.

Vorig jaar niet kunnen winnen, een titel te verdedigen of gewoon zin in een heel gezellige middag?

Ouderfuif 2024

Het is tijd om de dansschoenen aan te trekken en om in de feeststemming te komen! Op 4 mei organiseren de jongverkenner- en jonggidsenleiding een ouderfuif!

Italiaanse avond 2024

De 28ste organiseert de meest legendarische eetavond van het jaar in het thema van ons welgeliefde Italië! 🇮🇹 We bieden weer onze allerlekkerste pasta’s aan waarin iedereen zijn goesting kan vinden!

Groepsweekend 2024

Kom jij mee op dit onvergetelijke weekend? Vrijdag 19 april vertrekken wij op een weekend vol avontuur en plezier met HEEEELL de scouts. Samen met de volledige 27 en 28 trekken we naar Jeugdheem Zonnedauw in Geel.

Zweeds diner 2024

Dit jaar doen we het opnieuw in een Zweeds thema! Ook deze keer bieden we u de overheerlijke Zweedse balletjes aan, met lekkere appelmoes en frietjes. Als vegetarische variant zullen er groenteballetjes zijn.

De Verkenner quiz 2024

Beste quizzer!

16 maart 2024, blokkeer deze datum nu in uw agenda, want... De Verkenners van Scouts 27ste Edegem Centrum organiseren eindelijk nog eens hun alombekende QUIZ! Klik de foto voor meer info.

Overgang 2023

Het is weer bijna het begin van het scoutsjaar. Dat betekent dat het weer tijd is voor de allombekende overgang van den 27ste en 28ste.