De 28e

Welkom op de officiële website van de 28e Maria Regina Gidsen Edegem, ook bekend als de 28e Scouts Edegem (groepsnummer: A3303M). Elke zondag van 10u tot 12u30 staan meer dan 30 enthousiaste scoutsleiders klaar voor onze 200+ leden. Samen beleven we fantastische avonturen en vormen we vriendschappen voor het leven.

Ons splinternieuwe lokaal bevindt zich op het Sterrenhof, Kontichstraat 91, 2650 Edegem. Hier ben je aan het juiste adres voor avontuur, vriendschap en een flinke dosis scoutsplezier. We delen dit terrein met twee andere jeugdbewegingen uit Edegem, waardoor het elke zondagochtend de meest bruisende plek van Edegem en omstreken is.

Bovendien zetten we graag onze nauwe samenwerking met onze broederscouts in de bloemetjes. De hechte band die we hebben samen met de Scouts 27ste Edegem, zorgt al jaren voor onvergetelijke vriendschappen, kampen en evenementen. Het hoogtepunt van ons scoutsjaar, de overgang, belichaamt deze samenwerking. Een hele week lang bundelen de leidingsteams van de 28ste en 27ste hun krachten om een buitengewoon evenement te organiseren. Het meest opvallende symbool van deze bijzondere gebeurtenis is onze metershoge toren, waarlangs onze leden afschuiven om het oude scoutsjaar af te sluiten en feestelijk het nieuwe jaar in te luiden.

Benieuwd naar wat wij allemaal in petto hebben? Ontdek op deze site hoe ook jij deel kunt uitmaken van onze fantastische scoutsgroep.