Comités

Matkotters

De matkotters houden toezicht op alles wat de groep in zijn bezit heeft. Van vork tot tent, zij weten wat er in het materiaalkot ligt. Ze onderhouden het en zorgen dat leden en leiding dat ook doen.

Eetavond

Deze groep van enthousiastelingen zorgt dat de eetavond tip top verloopt.

Kuis comité

Deze sterke mensen zorgen ervoor dat de vuilniszakken elke week worden buitengezet zodat het lokaal en terrein er steeds mooi en proper uitziet! Zij organiseren ook opruim/werk/kuisdagen wanneer nodig.

Het spoor/ Het geitje

Dit individu zorgt ervoor dat elke tak op tijd zijn creatief spoor in orde heeft gemaakt op het tijdig te publiceren.

Jaarmarkt

Deze groep zet zijn schouders onder onze jaarlijkse stand op de jaarmarkt.

Sfeer

Deze sfeer makers gaan er samen voor zorgen dat de sfeer tussen de leiding het hele jaar door goed zit. Dit doen ze door enkele activiteiten te organiseren doorheen het jaar zodat we elkaar nog beter leren kennen.

Sociale media

Deze bezige bijen zorgen ervoor dat jullie op de hoogte worden gehouden met wat jullie kinderen allemaal bezig zijn aan de hand van foto's op Instagram

2de Hands

Betaalbare scoutsbroek/bottine of goedkoop hemd nodig? Het 2de hands comité zorgt dat dit allemaal mogelijk is!

Sinterklaas

Dit comité helpt de Vevasco met roetpieten. Daarnaast contacteren ze de Sint voor een bezoek op de 28.

Ledenwerving

Deze enthousiaste leiding zorgt ervoor dat er in elke tak zeker genoeg leden aansluiten zodat onze scouts draaiende blijft. Hiervoor gaan ze naar scholen, organiseren open scoutsdagen enzovoort.

Groepsweekend

Zij organiseren een weekend waarmee we met alle leden en leiding van den 27ste en 28ste op pad gaan.

Siteverantwoordelijke

Hij zorgt ervoor dat alle nieuwtjes en verkoopacties op de site terecht komen en dat alle info correct is.